onsdag den 15. april 2015

Jeg er flyttet!

Bare rolig, jeg er flyttet tættere på København.
Jeg har et stykke tid gået og følt mig lidt deprimeret og nok også ensom af at bo alene nede i en kælder 13 km fra konservatoriet og venner.
Så jeg har efter besværlig søgen fundet et noget nær perfekt sted for mig.
Jeg bor i Emdrup, ca. 5 km fra konservatoriet, men meget tæt på mange af mine venner - og så har jeg oven i købet to roommates!
De to piger hedder Michelle og Aya, de er begge på min alder og går i gymnasiet.
Vi bor i et rækkehus med vores egen have, stue, gang og køkken, som vi tre deler. På 1. sal har vi vores tre små værelser og et dejligt badeværelse.
Det er et hyggeligt kvarter, som er væk fra byen men alligevel tæt nok på til, at det bare er en kort cykeltur herfra.

Jeg har boet her i ca. en uge nu og jeg kan mærke al min livsglæde komme tilbage! Det var åbenbart lige hvad jeg manglede.
Vi tre piger svinger også rigtig godt sammen. Vi kan allerede snakke om alt med hinanden og vi er alle glade for at have nogen at komme hjem til - uden at man behøver spise mad sammen, bare det at der er nogen hjemme for det meste - og man KAN spise sammen med nogen, se film, snakke osv.
Det er en lettelse!


Og så er Kasper og jeg jo også lige kommet hjem fra påskeferie på Gran Canaria! Det var SÅ dejligt. 25 grader, masser af sol, god pool, dejligt hav, god mad, masser af vin og drinks og god musik og underholdning! Det kommer vi til at gøre igen!


Jobmæssigt står jeg således, at jeg har 5 klaverelever, som jeg er rigtig glad for og som er rigtig glade for mig. Det er noget af det jeg ikke regnede med ville være så sjovt og givende som det er!
Så har jeg stadig lidt tid som vikar-korleder for voksenkoret Ørevox på Nørrebro. Og dem bliver jeg rigtig ked af at skulle af med igen! Det er helt klart noget for mig at være korleder.
Derfor skal jeg i maj til en optagelsesprøve om jobbet som den nye korleder i Kastrup Kammerkor. Det bliver spændende!
Og så kaster jeg mig ud i at sige ja til så mange vikar-jobs som muligt - både babyrytmik, babysalmesang, børnekor, klaverelever, voksenkor og hvad der ellers byder sig.
Jeg prøver så meget forskelligt som muligt af og indtil videre går det godt.

Sååøh. Jeg har det godt! Det var bare det jeg ville sige :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar