tirsdag den 7. oktober 2014

Regnvejr! :-D

Lidt forskellige opdateringer kommer her :-)

Puhaa et regnvejr det var da jeg cyklede de 13 km hjem i dag. Havde som sædvanligt regnbukser med og min elskede pink jakke - det var ikke koldt og det blæste ikke særligt, så det var faktisk ikke irriterende. Bare lidt spøjst at mine sko blev fyldt med vand...

I dag er der også sket dét, at jeg har fået mail om en dejlig boligstøtte :-)

I morgen er det første undervisning af en klaverelev - og jeg har netop også fået endnu en elev, som har første undervisning efter efterårsferien. Wuhu!

På søndag kommer mor og Anna på besøg hos mig! Det bliver dejlig tøsehygge bl.a. i Tivoli, hvor vi skal se en danseforestilling. Og derefter skal jeg med dem hjem på ferie.. Hjem, kære hjem!
Og hjem til mit dejlige klaver. Rart at jeg også kan øve, når jeg er hjemme hos far og mor.


Det var lidt om disse dage :-) Hejhej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar