torsdag den 25. september 2014

Syltede agurker uden stærk mand!

Så klarede jeg det sgu alligevel! Jeg havde ellers opgivet i et par timer...

Nå men.. I dag har jeg formået at møde til undervisning der var aflyst - fordi jeg ikke hørte efter da hun sagde at hun skulle til kursus.. Så jeg øvede bare i stedet - men så glemmer jeg så en anden undervisning lige bag efter... Forvirret dag, der endte med 6 timers øvning og kun 15 min undervisning.
Så god øvedag :-)

Jeg glæder mig rigtig meget til i morgen, hvor jeg skal på besøg derhjemme igen. Jeg skal både hjem og sove hos mor, far og Anna, så skal jeg til fødselsdag hos Kaspers familie og dagen efter endnu en fødselsdag med Kaspers familie. Så skal jeg synge til gudstjeneste i Ringe Kirke med kirkekoret som er meget savnet - ikke mindst den dejlige korleder!

Det bliver en hyggelig weekend. Joh og så kan jeg da også lige få øvet lidt på mit eget klaver, som stadig står i Søllinge. Det er nu lidt savnet.

Her er et link til det næste stykke musik jeg og Siri skal i gang med for to klaverer:
Link: Poulenc, Sonata for piano four-hands (1918) - I. Prélude
Jeg er ret vild med det, her inden jeg er gået i gang med at øve. Jeg spiller primastemmen.

Og her er forresten et andet stykke jeg er i gang med:
Link: Bach Invention nr. 4 i Dm

Det er da for fedt at spille musik hele dagen 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar