lørdag den 9. august 2014

Fløjet og landet

Jeg er i gang med at falde til her i lejligheden. Jeg har fået hjælp de første 5 dage af Anna, og nu har Kasper overtaget. Det har indtil videre været superhyggeligt! 

Anna og jeg har (ud over at have sovet længe) været på Bakken og prøve en enkelt, fed forlystelse og spist en is. 

Bakken er et virkelig hyggeligt sted. Ligeledes omgivelserne! Det tager præcis 12 minutter at cykle til Bakken gennem Dyrehaven :-) Og så skal man kun køre ligeud hele vejen (godt for mig, som først nu er i gang med at udvikle min stedsans).
Her kommer et par dådyr fra vores tur. Der var ellers mange.



Så var vi et smut på Bellevue Strand. Lækkert sand, lækkert vejr, lækkert vand... men ikke meget mere lækker end så mange andre danske strande.

Vi nåede også en tur på strøget, som ligger ca. 13 min væk. Jeg er jo så bange for at mine dejlige cykler skal blive stjålet, så sådan ser det ud, når vi parkerer dem:


Vi har også lavet lidt andet end at cykle rundt hele tiden (men ikke meget andet - vi har fået en masse motion). Men vi har også set en masse film, spillet klaver(på mit nye el-klaver!!), spillet spil og lavet lækker(billig) mad! 

Jeg er glad for wokretter. Her i min nye wok :-) Og selvfølgelig: Pasta med kødsauce!



Endnu ikke ryddet op - det ser dog bedre ud nu, da jeg fik nogle flere opbevaringskasser, da de kom på besøg fra Søllinge af.














Tak for denne uge :-)









Kasper overtog torsdag aften. (Det er godt I kan passe på mig <3)

Vi har også været på stranden(ca. 10 min inden det begyndte at øse ned).

Vi har også været på strøget. Modeugen er slut og Kasper har købt to David Andersen showpieces.
En t-shirt og et par shorts - de skal lige syes til, så henter vi dem på mandag. Igen har han købt showpieces, som ikke har vaskeanvisning, men så er det godt at være venner med designeren på facebook.



Og vi har selvfølgelig også lavet lækker mad!

Frikadeller med smørstegte gulerødder og pasta


Broccoli/blomkål/avokado-suppe med kylling og rugbrødscroutoner





Kasper bliver en uges tid, så der skal nok blive lavet noget mere lækker mad! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar