lørdag den 16. august 2014

Nu alene i lejligheden!

Så får jeg ikke mere direkte hjælp til indflytning og tilpasning, da både Anna og Kasper har taget hver deres tørn og passet mig. Men nu har jeg det for mig selv.

Det er lidt underligt at tænke på at jeg er flyttet hjemmefra. Rart at jeg skal på rustur med alle nye musikstuderende allerede mandag til torsdag. Jeg er sikker på, at det bliver sjovt!

Kasper og jeg har for første gang prøvet at lave popcorn i en gryde :-D


Så har vi lavet en kage.... og spist den...



Og vi var i tivoli onsdag - dejlig madpakke med brikjuice. Vi købte turpas og gav den gas - Kasper var mest til Vertigo, jeg mest til den flyvende kuffert med H. C. Andersens eventyr.. :-) <3 Godt han er så sød at tage med mig, når jeg nu ikke vil med ham i flyveren!





Tak for en dejlig uge <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar