søndag den 24. august 2014

Så er det i morgen!

Ja, så starter jeg officielt på uddannelsen som musikpædagog i morgen. Jeg starter med 3 timers fælleskor. Wuhu! Derefter er der musikhistorie, hørelære og så korledelse. Det bliver for fedt!

Mine fag:


Fælleskor
Musikhistorie
Hørelære
Korledelse
Klaver
Brugsklaver
Brugssang
Ensembleledelse (klassisk)
Ensembleledelse (rytmisk)
Klassisk teori, arrangement og instrumentation
Formforelæsninger
Entreprenørskab - online markedsføring og branding
Puls og polyrytmik
Musikpædagogik


Så jeg får virkelig meget at lave! Men det er til gengæld alt sammen noget jeg synes er sjovt.

Jeg kommer til at cykle til og fra skole, det tager ca. 45 min. Så det er en dejlig, frisk start på dagen, som jeg har lært at sætte pris på, efter jeg cyklede til og fra skole i gymnasiet. Det er rart at koble af og være alene, uden at have mulighed for at lave noget. Man bliver tvunget til at slappe af (i hjernen) + så får jeg en masse dejlig motion.


Så kan I få lidt flere billeder af mit hjem


Her er mit ret proppede lager i det lille, dejlige køkken


Og herude er vasken + vaskemaskine og tørretumbler 



Og så har vi det lille badeværelse - billedet er taget fra brusekabinen, som I måske kan se i spejlet. 


Og se har jeg min egen indgang til denne fine kælderlejlighed. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar